Thursday, June 19, 2008

- SALON -

Aku banggun agak awal hari pukul 7am...so aku buat breakfast tuk aku then tgk tv sekali...tak lama kemudian aku cam feeling2 mengantuk pulak...so aku pun apa lagi sambung lah tido(boleh gitu!!)...tak lama kemudian dlm kul 11am,aku dikejutkan dgn panggil dari daddy...dia ckp duit dah masuk,aku pun apa lagi banggun mandi n siap2 kan diri tuk kuar kan duit tu kat bank....huhu...lepas dah kuar kan duit aku cam tak tau nak buat apa....tgk2 cermin rambut aku dah cam haram...kusut dan tak terurus...tak leh jadi nie kena buat treatment gak rambut aku nie,apa tak nye kawan2 aku pun dah bising ckp rambuk aku dah kasar mcm penyapu(cece yg ckp)....aku pun call hair styles aku betty tuk buat appointment dia kata dtg je...Sampai2 je salon si betty...mak ayam tu dah hanjing2 kan aku"KAU BILA RAMBUT KAU DAH ROSAK MCM NIE BARU NAK DTG KEDAI AKU LAH KAN..."mau tak nye mak ayam tu hanjing kan aku...dah nak dekat 2 bulan aku tak dtg kedai dia buat treatment ke cuci ke....sorry lah mak ayam aku busy sikit ngan jantan2 lain kat luar tu...tu yg tak dtg kedai kau...huhu
ni lah mak ayam a.k.a kak betty



ini lah dia hasil rambut aku selepas treatment!!!rasa lebih yakin..yes

Lepas habis buat treatment dlm 1jam setengah,aku lepak2 lah kejap teman kan si betty kat kedai sampai kul 3:30pm..sampai aku terlupa nak gi bank nak bayar apa2 yg patut...tak pe lahh...lain kali je lah aku gi bayar...huhu...


No comments: