Thursday, June 26, 2008

Planet Hollywood


Malam nie cam bosan2 tak tau nak buat lepak jap kat umah pak tam n masa tu cece ngan pondan pun ada sekali...n tiba2 pondan cakap kat aida ngan hid ajak lepak kat planet hollywood malam nie sbb ladies nite kan!!!yg pondan ngan si pak tam tu ladies ke???hahahhaha...so aku pun cam baru teringat yg sharil(bf aku yg tak berapa bf boleh gitu???)tu ada VIP kad tuk masuk free kat planet...so aku call dia suruh dtg hantar kat umah aku kad tu....



Me,hid n kak aida

Aku ngan peraba no 1!!!

yg ni pulak peraba paling besar,kepala segala bapak peraba!!

Janji kul 11pm gerak dari celcom ke planet....tapi haram sbb dia pondan lupa nak bagi tau yg dia dah gerak dari rumah!!!!Dlm kul 12am cam tu baru gerak dari celcom....sampai sana dlm pukul 12:30am..agak terkejut jugak lah aku tgk planet tak ramai manusia hahahahaha....first time g sana tak de org lawak2....jadi mcm biasa sesi bergambar bersama dia ada kan dan ada lah jugak bila dah ada kat dlm tu perangai masing2 semua mcm binatang!!!!!mangsa keadaan aku lah....geram aku ngan pondan n pak tam.....tu lah 2 ekor binatang!!!tangan masing2 tak leh dok diam2...ada jek nak meraba sana sini....huhu.....kami lepak sana pun tak lama dalam kul 2:30am gerak gi pelita sbb semua cam dah lapar n bosan....

No comments: