Wednesday, June 18, 2008

MyFirstTime.Com


Buat julung2 kali nye aku menceburi bidang penulisan nie...Selalu aku akan baca blog kawan2 je...tak pernah pun terfikir nak buat blog sendiri sbb aku nie bukan nye jenis yg suka menulis atau pun bercerita...tapi mcm seronak gak lah tgk blog kawan2 yg selalu je update n bercerita tentang apa2 saja yg dilaku kan setiap hari...kalau tak de gambar aku kat page diaorg pada hari tu...mesti aku cam sentap2 air jek dan jawapan yg aku dpt mesti berbunyi cam nie..."ECA KENAPA KAU TAK BUAT KAU PUNYA BLOG SENDIRI JE..SENANG LETAK LAH BERAPA BANYAK GAMBAR YG KAU NAK PUN TAK PE"....hahahaha lepas nie tak perlu lah aku nak sentap n pergi ke setiap blog kawan2 tuk tanya mana gambar aku!!!sbb mulai hari nie 18 june 2008 pukul 2:20am.Secara rasminye aku dah ada blog sendiri...lalalala

Lepas ni blog nie akan penuh ngan aktiviti makan2 je...sbb hidup aku ngan kawan2 selalu nye mcm tu lah...JADI TUNGGU!!!!

No comments: