Wednesday, June 25, 2008

PISSED OFF!!!

Tgh hari tadi aku gi ke banggunan Celcom tuk jumpa pak tam jap(sbb ada hal sikit),jadi cam biasa aku nie kalau dah janji kul 1pm memang akan sampai sana tepat pada masa nye!!nak di jadi kan cita aku pun mcm biasa ahh park kat depan tempat teksi,tak sampai 20min aku tunggu pak tam ada satu teksi kat belakang keta aku...aku buat tak tau je lah sbb dia boleh je park kat belakang keta aku sbb ada banyak lagi space!!tiba2ada lah org tua teksi yg kurang hajar ketuk tingkap keta aku dgn kuat,so aku pun turun kan cermin keta aku dan dia siap ckp kat aku jerit2 nie "BOLEH BLAH TAK...AKU NAK PARK TEKSI AKU KAT SINI"...so aku pun ckp ahh kat dia dgn sopan kat dia "jap pak cik...saya tunggu kawan saya turun...." aku ingat dia nak blah tak sampai beberapa saat dia ketuk lagi kuat2 cermin aku...aku memang pantang kalau ada manusia yg tak paham bahasa....aku pun apa lagi turun kan cermin aku dan terus maki org tua tu...pedulik apa aku...dah kalau org tua kurang ajar perlu ke aku nak hormat dia....aku ckp"pak cik nie apa hal!!saya tak halang pun tempat teksi nie!!pak cik nak park kat situ ke nak gi makan ke...pedulik apa saya ngan pak cik...dan apa hak pak cik nak ketuk2 cermin keta saya???kalau pecah pak cik nak gantin???jgn sampai saya hilang sabar ngan pak cik nie!!pedulik apa aku kau tua ke muda!!"...tak lama kemudian dia blah gi ke pulau makan!!tau kau takut!!kalau kau nak rasa buku lima aku nie cari ahh pasal ngan aku...mau aku kuar dari keta tu terus...So lepas dari kejadian tgh hari tadi...aku dah band semua teksi2 yg ada kat malaysia nie....PErgi JAhanam!!!!!

1 comment:

w.a.w.a said...

aiyoh sangat garang ler kau nih