Friday, September 5, 2008

I LOVE U....I LOVE UR MONEY part 1



Kenapa ye aku pilih tajuk nie???sebenar nye aku nak cita sikit pasal tajuk hari nie...manarik kan...mesti semua nak tahu cita nie pasal siapa kan???ala tak de kena mengena ngan sesiapa pun!!!just nak share je cerita nie nak korang bagi feedback balik pasal cerita yg bakal korang baca jap lagi....(bukan senang nak baca hasil keje aku nie)

siapa dia??tak perlu tau lah siapa dia sebenar nye...yg penting aku nak korang tau yg dia sorang lelaki yg bernama Mr.X...

Apa kaitan Mr.X ngan aku??banyak sgt kaitan..aku kenal Mr.X nie agak lama jugak lahh...ada lah lebih kurang dlm 4 tahun lebih cam tu...hubungan aku ngan dia agak rapat dan kdg2 aku sendiri tak pasti sama ada kami nie bercinta ke atau just aku je yg perasan lebih??kalau nak kata aku perasan lebih pun tak leh gak...sbb boleh dia kata kan setiap hari mamat nie ngan aku....tak kira ahh lepas balik keje ke..atau sebelum masuk keje...mesti dia jumpa aku dulu kalau tak pun call...dulu masa mula2 kenal tu ada lah jugak dia pernah ckp satu perkataan nie "I LOVE YOU"...tapi skrg lain.. nak tau apa yg lain perkataan yg kat dlm kepala otak dia adalah "I LOVE UR MONEY"...

Nak tau kenapa aku ckp cam tu..mesti lah ada sbb kan...sbb aku dah terkena....mula2 memang manis je mulut dia...sampai kan aku termakan ngan ayat2 manis dia tu...Benda nie semua start 2 tahun lepas,pada mula nye dia nak mintak pinjam duit konon nye nak kena bayar saman sbb speed trap...lepas tu makin lama makin menjadi2 nak mintak pinjam tuk beli kereta lah...n continuous jadi parah sampai kan setiap bulan ada je yg tak kena...mesti nak pinjam duit ngan aku??kalau pinjam sikit n pulang balik aku tak kesah...nie pinjam sekali mau dlm Rm500-1000...n tak pulang2 balik....

Sampai kan kdg2 aku jadi bodoh sbb ikut kan je rentak dia...last2 sekali aku je yg syg kat dia...tapi dia tak pun...Bodoh kan aku!!!Kenapa aku ckp BODOH!!!sbb dah terang lagi bersuluh yg dia memang tak de apa2 perasaan pun kat aku...aku dah pernah terserempak dia ngan pompuan lain dok pegang sana sini...depan mata aku pun,aku masih lagi boleh terima n buat2 lupa kan semua nie...sbb apa???sbb AKU SYG KAN DIA....dan sbb aku fikir dia lah lelaki tuk aku tak kisah ahh apa dia buat pun....semua nampak betul....Apa dah jadi ngan kau nie???bukan dia sorang je lelaki kat dunia nie...ada ramai lagi(nie jawapan yg aku dpt bila aku bagi tau kat kawan2 aku apa yg MR.X nie dah buat kat aku)...Ye memang betul ramai lagi lelaki kat luar sana...korang ckp senang...yg tanggung nye aku...sbb aku dah terlampau syg sgt2 kat dia...dan aku tak fikir ada kah betul atau tak tindakan aku tu...

Dan skrg...aku dah ajar diri aku supaya tidak lagi mengikut kehendak dia...aku cuba sikit demi sedikit tuk jauh kan diri aku dari dia...aku dah tak call dia...aku tak sms dia....TAPI kenapa dia tak paham2???kenapa nak call aku lagi...kenapa asik tanya aku"kat mana...kenapa tak call i dah...kenapa tak angkat tel??"KENAPA dia tak paham???yg aku dah tak nak ada apa2 hubungan ngan dia???KENAPA!!!!!!Setiap kali aku cuba jauh kan diri dari MR.X nie...makin lama makin dekat dia dtg kat aku....habis cam mana aku nak buat???skrg apa patut aku buat??nak ckp ngan dia face 2 face,takut aku cair...So apa patut aku buat!!!

Bersambung......

1 comment:

soffee said...

jangan laa blah dulu..
pasti dapat collect balik duit tuh sume... buat perhitungan.. duit tuh babe.. bukan senang nak carik.. keje pagi petang siang malam pun.. lum tentu cukup... dah dapat duit mu... muh wat bodo aje laa... terus terang ajee cakap.. aku rasa ko suka aku sebab aku ada duit... wak lu.... ha.. ghi cakap cam nih.. k??
selamat berpuasa!!!