Wednesday, September 17, 2008

huhuhu......

lalala...kena taged ngan cece ngan datin polly..

Name 5 people you can think of right off the top of your head. Don't read the questionnaire underneath until you write the names of all 5 people. This is a lot funnier if you write the names randomly. No Cheating!!


1-Mahani

2-Zirot

3-Cece

4-Melat

5-Nazmie




Question 1 : How do you meet 1?

Kenal dia masa mula2 masuk tadika kat LAI MENG...dan kami berkawan baik sehingga skrg!!!

Question 2: On the Scale od 1 - 10, how you rate your relationship with no 1??
Huhu..10 kot!!!

Question 3:How do you know no 1?
kenal dia masa sek tadika kat lai meng....n masa tu aku selalu buli dia...sian dia...n now dah rapat!!!

Question 4 : How do you know number 3?
Kenal dia awal tahun 2007 kot...kat mid valley masa tu kami gi window shopping sama2 siap ada gambar kenang-kenangan kat pokok sakura!!

Question 5 : How do you number5 ?
Kenal kat BB kot...lupa ahh sbb masa tu kenal kawan atas kawan jek....tak sangka ahh rapat!!!

Question 6 : A Fact about number 1?
Dia adalah sorang kawan yg sgt2 memahami segala masalah aku dah jugak seorg penasihat yg paling bagus tuk aku..dan dah mcm keluarga aku je dah!!!

Question 7 : Who is no 4 going out with?
Setahu aku dia kuar ngan abg neslo jek!!!

Question 9 : Would you live with number 3?
Hmm...tak boleh walaupun dia feeling2 woman,tetap tak boleh!!!

Question 10 : What do you like about no 2?
Aku suka dia sbb dia nie bagai kan CNN bergerak...kalau aku tak dgr satu hari tak de gossip dari dia nie..memang tak sah!!!!hahahaha

Question 11 : Do you miss number 5?
Rindu gak tapi nak buat cam mana kan dia bz ngan keje dia....so kami jumpa pun maybe dlm 2 bulan sekali ke...or kalau ada masa jumpa je lah!!

Qestion 12 : Would you make out with number 4?
WHAT!!!!NEVER!!!mak bukan "L" Uolls.....

Question 13 : What is your opinion of number 2?
Dia suka tido...keje dia tido jek!!!Tlg lah kuar dari pokok ko tu!!!

Question 14 : What is your fave memory with number 5?
Ada lah...tapi yg paling best tahun lepas bulan satu birthday aku ngan dia selang 2 hari jek...so kami akan cuba cari satu hari tu kuar berdua tuk celebrate berdua...cam tahu lepas celebrate kat hard rock n enjoy our drinks thats nite!!!huhuhu...miss that day!!!

Question 15 : What would you do if number 1 going out with number 2?
Tak kot!!!huhu...sbb diaorg tak kenal pun!!!

Question 16 : ever had a long conversation with number 5?
Yes....a LOTs!!!!

Question 17 : have you ever slept at number 2's house?
Tak pernah pun sbb dia tak pernah nak jemput kawan2 dtg umah pun!!!SENTAP!!!

Question 18 : Do you hang out with number 3 often?
Selalu gak sbb aku nie kan bagai kan PA dia...n yg penting host tuk teman dia jalan2 cari makan....

Question 19 : Who do you known the longest?
MAHANI

Question 20 : How often do you talk to number 1?
Selalu jugak dulu...but now dia kat Ireland...jadi dlm 2 minggu sekali dia akan call aku n kalau tak pun kami YM jek!!!

Question 21 : What about number 2?
Selalu jek!!sbb kena dgr gossip dia..kalau tak hidup jadi huru hara lah......

Question 22 : Have you ever thought 3 more than a friend?
Tak pernah pun terfikir soalan nie!!

Question 23 : May be you want to go out for a date with number 5?
Bukan date...kaur manja2 jek tuk minum2 n borak2

Question 24 : Do you dream about number 2?
Tak pernah lagi!!!kalau boleh tak moh ah...kalau mimpi jantan2 hensem boleh ahh..hahahahaha

Question 25 : What did number 4 did to you that you never forget?
Ada banyak...sbb dia selalu tlg aku time2 aku memerlu kan nye!!!THANKS MELAT!!!

Question 26 : What have you done to number 1 that He never forget?
Hehehe...masa time sekolah rendah aku suka buli dia...aku rasa mesti time tu ahh yg dia tak boleh lupa kan!!!

Question 27 : What is number 3's hobby?
Dia suka nak makan wendy's aku ngan aku punya desert...MOTIFF!!!Gi buat sendiri boleh??jgn asik mintak org punya!!!!

Question 28 : Who do u want to tag?
Tak tau sbb semua mcm dah kena tag jek!!!

No comments: